Procedury rekrutacji obcokrajowców do Szkoły Umiejętności

Procedury rekrutacji obcokrajowców do Szkoły Umiejętności.

  • Przygotowanie dokumentów niezbędnych do rekrutacji:
  1. Podanie do szkoły- zał.1
  2. Kserokopia paszportu ucznia
  3. Świadectwo urodzenia – tłumaczone na język polski
  4. Świadectwo ukończenia szkoły – tłumaczone na język polski
  5. Decyzja notarialna w sprawie opiekun prawnego – tłumaczone na język polski
  6. Zaświadczenie lekarski o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu – tłumaczone na język polski
  7. Kartę szczepień ucznia – tłumaczone na język polski
  8. Podanie o przyjęcie do internatu -zał.2
  9. 2 zdjęcia
  • Mile widziana podstawowa znajomość języka polskiego.
  • Przesłanie przygotowanych dokumentów: na adres mailowy szkoły, na pocztę szkoły lub osobiście.
  • Na podstawie dostarczonych dokumentów wystawiamy dokumenty do konsula, które należy złożyć aby otrzymać wizę uczniowską.
  • Możesz aplikować na 2 kierunki: mechanik pojazdów samochodowych, kucharz.

Potrzebujesz więcej informacji zapraszamy na naszą stronę internetowa szkoły: https://szkolaumiejetnosci.pl lub na e-maila : sekretariat[at]szkolaumiejetnosci.pl

Szkoła Umiejętności w Lubartowie Branżowa Szkoła I Stopnia
ul. Mikołaja Kopernika 38, Lisów 155 A
21-100 Lubartów
tel.:+48 81 854 41 00

 

Podania do szkoły (do pobrania)